torsdag 9 augusti 2012

Tingel, tangel & benrangel pt II: Etsy

Jag fortsätter i gårdagens spår för att tala om att jag dragit igång min Etsybutik igen, den som legat på is i åtskilliga månader. Mer info finns (liksom en ny snygg banner) under den nya fliken "Etsy".

Ett av halsbanden som kan köpas på den megastora amerikanska sajten. Just det här heter "Stone Face".

Mitt utbud är fortfarande ganska litet, vilket förstås beror på att sajten utgör en så ofantligt gigantisk marknad att ens saker i regel drunknar i mängden och motivationen tryter - men skam den som ger sig. 
Inte heller är det någon större idé att lägga ut sitt svenskspråkiga seriealbum på en sajt där den överväldigande majoriteten användare inte förstår svenska. Däremot går det som vanligt utmärkt för den som är sugen på ett Skelettalbum och/eller kanske ett halsband att maila mig så ordnar vi saken genom Paypal (för den som föredrar det) och vanliga posten. Krångligare än en Köp-Nu-knapp, men ändå värt besväret!

...

Så vill jag passa på att avsluta inlägget med att visa det filmklipp som inspirererade dagens och gårdagens inläggsrubriker. Ett härligt klipp som säkert många av er känner igen men som ändå bara måste läggas till i bloggens skelettfilmsamling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar