onsdag 21 september 2011

Min musa. Och årets bokmässa.

Tillåt mig presentera min vän August som varit snäll och tålmodig nog att sitta modell för mig sedan i december förra året...


Han kan tyvärr inte följa med till bokmässan som jag ämnar bevista imorgon i syfte att sprida mina skapelser till fler förlag och nya potentiella fans. Jag tänker hänga i Kolik Förlags monter tillsammans med kollegorna från Utopi större delen av tiden, så om någon vill det är det ett bra tillfälle att köpa mitt gamla skruttfisalbum La Danse Macabre och få det signerat (och det vet jag att några av er vill!)

Om det varit möjligt hade det onekligen varit praktiskt att ta med ett kåpklätt Skelett som på bilden nedan - köp mina bilder eller så visar han TROSORNA för er!

2 kommentarer:

  1. Hehe, synd att man inte är i Göteborg. Även om det inte är så definitivt som med den käre August, så sitter man där man sitter pga jobbet ;)

    SvaraRadera
  2. Haha här har vi ju en bild där han visar den sida som jag tycker bäst om :D så himla bra! :)

    SvaraRadera