söndag 9 september 2012

Köp mina smycken så får ni också såhär fint hår!

Min Etsy-shop, som ni kommer till genom att klicka här eller genom fliken "Shop" är nu uppdaterad med många nya läckra prylar. Sedan tidigare finns det bokmärken och smycken med mina konstmotiv, men från och med nu kan man även köpa själva konstverken som högkvalitativa fototryck i A4-format.

Väninnan Lena, som även agerat modell för ett antal av mina tavlor tidigare, demonstrerar här nedan hur vackra mina smycken kan se ut när de används. Köp ett halsband så blir ni lika snygga och garanterat föremål för avundsjuka blickar på nästa fest!


Enkelt halsband med Skelettet under hjärtformad glasbubbla.
Såld
 
"The Freezing Moon". Enkelt halsband av glasbubbla.
Köp från Etsy

Skalle i lysande lila.
Såld

"Stone Face".
Köp från Etsy


Lysande lila skalle och svarta rosor på spetsband.
Köp från Etsy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar